torsdag 6 augusti 2009

När min hjälp tog slut, förlåt min vänn

våga Titta
Min vänn det du ser kommer sluta i ett synsätt som blickar ut över verkligeheten så ta vara på den tiden vi en dag kommer se på som ett fint minne innan det slutar
Stanna tiden innan den börjat
Jag ser inget vackert längre, ser du inte hur alla försöker vara nått som inte finns hur orkar du förneka detta
Det har tagitt slut för länge sen
Klipper lite till snart finns du inte kvar, och jag bara limar mina knappa delar och mitt samvete på dig vill att du ska leva, babblar om nått fint vill att du ska se något jag inte ser, jag förnekar verkligheten för att få dig tro på ett hopp som inte finns.
jag skulle göra vad som helst för dig men nu orkar jag inte mer.
Vi sluta i en grå skala, nått mellan svart och vitt
Vi blev ingenting dom som sluta utan att ha levt

1 kommentar: