söndag 31 januari 2010

Miss you




Hej mitt mellowmood va ju ett tag sen.


På fredag åker jag uppuppoIväääg till egypten! Men jag kommer dö lite på vägen så puss på alla och kommer sakna er så galet mycket.
Dreamhack biljetterna e ute nu så den 25 blire att beställa plats!
JobForACowboy biljetten e hemma nu och snart ska jag beställa:
West Cost Riot 17Juni
Metaltown 18-19 Juni
Dreamhack summer 19-22 Juni
Popadelica 1 maj
Uppsala Reggae Festival 5-7 Augusti
Way out West (kanske plankar in)
Ev:
(Arvika 15-17 Juli)
(P and L 28-3 Juni-Juli)
(Siesta)

Inte intressant stan info
Idag va jag i stan och det blev fem par vanliga tights sen ett par party i rosa galen färg men det va rea så varför inte sen va det humm just det knä strumpor svarta lite snyggt sen en t-shirt men fett nice tryck och en massa bikini delar i alla färger och former!
Men jag hitta nått underbart i en second hand cd skiv handel på andra lång Kent limited edition Du och jag Döden påse med massa bilder från skivan osv helt underbar. Sen blev det hel svarta hello my name is sticker med penna och ett par vita sneakers och en tjock tröja!
Och självklart en massa mac mat runt 15pajer!
Höll på att glömma en asnice keps.



Mer kanske roligare info,
Jag kanske ska skaffa lite dreads okej låter helt fel jag vet men kanske blir snyggare än vad man tänker sig får se hur det blir om det blir fult så fixar jag det på nått sätt.
Halva min resväska är fylld med handsprit landet där man går säker eller hur?
I min pappas resväska ligger en bob hund t-shirt
Lindas är i stort sätt tom
Mammas är överföll med (ingen som vet)

Bilderna ligger längst upp går inte att flytta :O:O:O

Miss You!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar