fredag 8 januari 2010

Senseo från NL?

Lulz

Jag är född i en spökstad







Du är fan en ninja!


WOOOPWOOOP

Skolan va lite kul idag, Johan du är för KUL!
Nu stönar folk i skype jag tror jag kommer snart :O
LindaBebii e sjuk men hon ska krya tills imon då blire area51 IHope.
Jag försökte göra cupCakes idag det faila men jag har filmjölk iallafall.


Detta e blandade bilder från veckan typ.
Imon blire party med nilla också luffarstyle och söndag e det enter shikari o annat heheehehe.



Hur mycket kostar en meter motorväg?

-Minst hundraTusen! "Johan"


Till min stora lycka så såg jag att alla kultiration låtar finns nu på spotify.
Jag har köpt att par snygga högklackade skor till egypten också, bra grejer här alltså!
Just det jag köpte tre tygpåsar idag också lite otippat och när jag kom hem hade någon okänd i familjen köpt en jacka till mig, galet värre.
Jag hatar verkligen att skolan börjat, men jag lever vidare på nätterna.
Pappa köpte en ny webcamera också så nu kan jag chatta vidare på peddo sidan fast det e ju hemligt!

1 kommentar: