onsdag 16 december 2009

Ängla Kola och SpritPiller

Två fingrar upp o ett ner.
Och nej jag spyr inte för alla ni som nu kommer fråga det.

Hör hur du drar dig mot min dörr öppnar lite försicktigt o kollar in mötet min blick tittar ner igen, med skorna på är du beredd på att fly. Jag sviker dig igen. Du föröker le och säger cicci jag tar en promenad. Minus graderna där ute biter sig fast i dina kinder, det får dig att glömma. Du har nu tagitt din andra tablett o tiden du nu har framöver dig kommer bryta ner dig långsamt innna du når ditt mål. Förlåt, förlåt mig men jag orkar inte hjälpa dig på denna vägen en gång till. Låt det bli en sista gång!

Helgen kanske inte blir så dålig endå. Men vi får se haha. Jag kollar bästa filmen på sexan atm o glömmer bort att svenska provet
e imon men aja. WAX e gott.
Vill ha ett nytt gamecard nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar