lördag 19 december 2009

http://open.spotify.com/user/kentradio/playlist/1DnOyUtEeQNbUFf6Yq9yBL

Jag faller alltid för idioter och nej du är inte ett undantag,
Antar jag får skylla mig själv,
Vem ska jag annars lägga skulden på?
Fast längtan kommer antagligen alltid finnas där,
Men det är okej, kom igen vi gör det igen,
Och igen?
Imorgon kommer vi inte betyda något för varandra igen,
Och igen?
Jag ville säga förlåt berätta om allt jag ville säga till dig,
Men jag tycker det ska ta slut nu.
Varför inte låta det bli en sista gång?
Vi räknar ner dagarna, dag för dag 1 till 24
Presenten kom tidigt i år
Nya löften, våga säga nej, ta nya tag.
Alla sover med tanken om ett nytt liv ett 2000tal
Men vi fallen in i ett nytt år av: No Time For Us (Acoustic)
Hoppet sitter kvar i ryggmärgen, biter sig fast.
Skulle det inte vara så för alla?
Vännen min jag vet, jag vet att det finns där för dig med.
Sitter där ibland gör det ont och andra stunder känns det som du tappa det på vägen.
Har du tappat bort dig själv igen, säg att det är okej!
2010
(Rubriken är min Oparty spotify lista,
Seeeeg o go).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar