måndag 21 december 2009

tack o hejdå

FEEET TEXT STIL

Förra inlägget wtf blev bara en sjukt fin rubrik?!?!?!
Me Gustas Tu.
MrBobby in town, yes.
Vädret suger allt man kan suga.
Imon blire stan fick pengar av mammsen, ska köpa nått att ha på mig på jul.
Mitt rum e helt städat fast inte kläderna det är mest intryckt i högar.
Fick snö i nacken idag som sagt vädret äger allt det kan äga!
Antal kanske 20 men oj cicci hur går det? BÄST!
Mint på läpparna det svider.


Me gustas tu



Julen e ju snart här, trevligt kan man ju tycka men nein bara kvällen då man får grejer resten e rent av jobbigt läge.

Hitta mitt : nintendoDs så nu är det att spelar mario hela tiden. Till o med i badet i morse.
Känner mig party idag elr nu elr aa då nu hit o dit!
Min blogg känns mer o mer ovärd ska nog sluta upp med det här.


ha det sämst okey?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar