söndag 27 december 2009

Skotrar o Hardcore pulka!











Det är seriöst iskallt i mitt rum, och minnes konserten till Junior Eric va extremt kul.
Kapten röd och Governor Andy va underbara som vanligt. Jag har köpt en system kamera så tog min första bild på pappa. Han ser liiiite sur ut men det är han inte. Finns inget roligare än att göra extrema saker, borde man göra oftare.
Kan inte hjälpa det men saknar allt ödenäs ibland. Vill åka dit en helg elr en natt med nån kompis elr ensam o bara maxa allt som går att maxa, min weediNg lista, maaaaat och mycker mer som stannad där. Det som händer i ödenäs stannar i ödenäs, typ.


Nein.

AlexSmoke kan göra party låtar.
Det tar seriöst tio år att ladda upp en bild nu för tiden.
Jag väntar på ett sms också men nee det verkar inte komma, ditt svin! Lollobebiii va här idag som vanligt alltid trevligt men klart att tanten på gården flippa ur "flickor kan ni va liiiite tysta vi ska jobba imon!" man bara men gud get a life?
Sprid allt på nätet.
Girig med andy är helt klart go.
Längtar tills nästa gång tills dess blire ciccis MellowMooood.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar