fredag 4 december 2009

Gas gas gas omg gas





Lev livet, jag menar det verkligen ha kul skit i skolan ibland i massa annat tråkigt o bara ha kul!

Man missar så mycket om man hela tiden ska vara helt "duktig" asså ut o ha kul!

Idag så skulle jag på ram di dam men kom nästa inte in. Vakten tyckte jag va för full så va jag inte ens det??? Men till slut kom jag in!

Sen va det party i majorna, som det alltid e. Imon blire av att åka till orust jätte tråkigt så messa gärna. Jag laddar mp3 nu känner att det lär behövas.



Men snälla alla nu verkligen alla ha kul.


Lev livet!







Jag har en ny besatthet. Det tar över. Blir som ett. Nu är det, det nya jag. Mitt imunförsvar gav upp. Nu är det bara du, finns ju inget jag kvar. Buddha viskar -Du är på rätt väg. Men jag går ju baklänges. Jag lever i en krigs zon. Vi lever alla för att vinna, vinna ett krig som aldrig tar slut. Älskling ska vi ge upp? Ett vi, stå där på linjen innan den blir svart. Letar efter svar men du fanns inte. Lika bra att göra det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar