måndag 16 november 2009

Det rinner svart på gator och torg. Hello afrika




Cicci du suger!




Plugga istället?




Nääeee...






Idag köpte jag en fajn grej den e svart och handmade in the USA och testa den idag blev ganska nöjd andra gången.




Haft en bra dag för övrigt. Intressant.



Kommer mer bilder imorgon från igår då jag hitta finaste gatan och ett katt klisermärke som sitter på min dörr nu.



Saknar bob hund men snart är det detektivbyrån, dreamhack, kent, kent, kent, job for a cowboy o lamb of god och förhoppningsvis kultiration och bob hund.



Måste hitta någon som vill med till linköping också. Blink blink, någon som föll för det? Knappast.



Jag blev en liten liten pirat idag och det känns helt okej.



Har alla svenska akademin och kultiration nu och snart på min fina iriver clix som ligger i min ficka så ofta som möjligt.





Jag gillar majorna! O min syster e ganska söt av sig nu för tiden, tummen upp för det!



Btw, nu grej på bloggen! Det roliga e ju att ingen läser den men skit samma helt kul ändå.


Jag tänka lägga upp dagens låt elr låtar lite kewligt sådär.




Nas-The message



Kent-taxmannen




Svenska akademin-Terror




Detektivbyrån-Granmon






Bob hund-Grönt ljus åt alla


(Nu ska jag kolla på Ullared sen paradise hotel så messa messa massa)

Never say never, I will come back to you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar