fredag 13 november 2009

Skicka inte dumma sms nu igen!

  • Godis?
  • -Nej tack, jag ångra mig redan.

NO CANDY?
okey
alla fattar men det är okej, det är amsterdam
ingen behöver veta

Mitt ben har somnat o jag ska nog lägga mig nu har helt tråkigt atm.



Fredag den13 suger verkligen, lever upp till sitt ryckte



I will forget you, not?





Vill fixa biljetter till DeadFest men har ingen att åka med, kewl.


Så någon som inte har något att hitta på 12-13feb o vill hänga med cicci i linköping?


Bara att säga till!




Saknar sommaren så extremt mycket nu när det snöa o skit idag nee fyfan nu får vintern ta slut.


Allt seeegar sig åhh man vill bara bort!




PussGoNatt

1 kommentar:

  1. Du har laddat upp samma bild 2 ggr i din blogg :o <3 Den är ändå finast asså :* <3 jag vill med :D

    SvaraRadera