torsdag 19 november 2009

Kakan ska vara svart, ibland.


Lilia ryggsäck och blå tröja ute i regn och rust rymmer jag från spankskan och comprende Memo?



Färdi pluggat för idag, inte för att jag gjort så mycket.

(denna bilden va från en go kväll med mina favo tjejer)

Färga håret idag så utväxt o annan skit bortbortbort nu e det mörkbrunt som det ska va.

Sammasammmasammmma Bara samma nytt.



Ibland har man lite sura dagar.



Skulle baka men lollo idag det sluta elr nee börja lite i kaos.



Jag brände smöret SVART inte lite mörk brunt nej svart,



sen skulle jag kolla till kladdkakan och då va det också svart så blir jag helt sur och rör om i den så är det jätte degig i mitten.



Så då blir det ICA och köpa en kladdkaka!



Ska det va så ska det.



(känner att bilden va rätt solig, och jag saknar solen)

Sitter på båten på väg till Polen på bilden.


Imon blire slotts besök och underjordar.



Se vart man hamnar.



Lollo är helt klart för go!



Just det vi kolla ju spööök filmen, den va bra men slutet hallå elr?


Välkommen till vår blåvita stad

Spola tillbaka o gör om det känner jag då.



Btw7 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar