tisdag 17 november 2009

ROSA LJUS






Agnaye Swaahaa






Idag kom det ganska oväntat en polis till skolan och skulle informera om vad man inte får göra, men aa jag fråga ju lite dumma frågor elr aa felra dumma frågor så jag kände mig ganska så fast efter det men det va ganska okej, tror jag!






(Bilden är extremt old)




Ledig imorgon så jävla skönt.










Apelsin krokant



Neonland



Low odour




Lyssnar igenom detektivbyråns alla låtar nu igen och dom alla e ju helt nice.




Varför tvätta väggar när det är finare att måla om?




Vill tejpa fast dig mot en gatulycka, där alla kan se dig, se ner på dig älsklingen min.




Jag har verken nycklar eller ett lås, är man fri att göra vad man vill då?




Hemvägen är igentligen ganska misslyckad.




No more espanol, I´m german now.




Pappa åker till Holland imon jag e LAGOM avis LAGOM verkligen...




Fyller ganska snart år också.




Då blire party I hope!






SALAD E SÅ JÄVLA OVÄRT






Btw


du


är


ful


. (fria folket)


2 kommentarer:

  1. Kolla in min blogg http://mymellowmood.blogspot.com/ du är en combo breaker

    SvaraRadera
  2. Nu blev det avancerat dra ner på svamparna nuee

    SvaraRadera