onsdag 11 november 2009

Ett barn jagar dig i din hemstad

Jag blev lite rädd idag när jag va ute o gick


POLISER överallt


men dom va inte efter mig phuuuuu (man kan ju tro det ibland)


utan babyfejss manneN va ju ute o traska i samma område som jag


Så det va ju helt chilll tänkte cicci o höjde musiken o pulsen gick la upp några slag i minuten














Saknar dig så mycket
!


Ibland vill jag vara som dig
Perfekt
men som jag hoppas att du vet
så bor jag och du i en abstarkt värld
kanter kanske fyra hörn
där ingentligen ingen passar in
vem är en fyrkant
alla sticker ut på sitt personliga sätt
men man får inte vara anourlunda
då är man konstig ful fel
blunda
läs inte mellan raderna det är bättre att inte veta ibland
min vänn jag tycker du är vacker
du passar perfekt in i din lilla fyrkant
vi du och jag
tillsammans kan vi flytta in där
vem vill vara ensam
snälla gå inte
vi kan om vi vill
tro mig jag vill inte förlora någon som dig igen
inte igen
en gång är en gång för mycket för vem som helst
abstrakt
passa in? du är ju missanpassad!
slut dina ögon om igen
denna gången så öppna dom inte igen
bättre att inte veta
det är ju snart vinter
så gå i ide

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar