onsdag 18 november 2009

Vakna 13.37 idag

Say it or spray it.
Ikväll 21.15 blire bio men bebiiilollo!
Jag kommer vara rädd tjej, men det är okej.
Kommer hålla hårt i din hand haha men jag har redan förvarnat om detta!


Asså mannen med rösten på bilden, jag kommer resa land o rike för att få se er spela.
Bilden under är från ingenstans men jag gillar den.
http://www.youtube.com/watch?v=laawDD30oo4
länken ovanför är så extremt bra
bättre än bäst
Nu är min pappa uppe bland molnen och flyger på väg till mitt favorit ställe.
Attans att jag inte får hänga med, men nästa gång ska jag med!

Och den som har beställt det här vädret aa han/hon kan ju bara gå och dö liiite.
Den som dödar en spindel till ska jag trampa på.

(för söt pojk på bilden)


Kan inte hjälpa att jag saknar dig din stora idiot.

Pasta alfredo e bra grejer! Några minuter i micron o pling godaste maten lättlagat.
Min nivå där känner jag.
Nu kan vi säga vad vi vill, men vad tjänar det till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar